Latest News

Tuesday, May 10, 2011

Δεύτερος Γύρος: Η Οπτική Γωνία του Σ.Ο.Α.Μ.

Σχόλιο δικό μας: Η θανάσιμη μοναξιά των Ελληνικών Αγώνων

Αναρτήθηκε στο site του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Μοτοσικλέτας μια σύντομη περιγραφή του αγώνα των Σερρών και την υπογράφει ο Χρήστος Πατεράκης.
Ο Χρήστος συνδυάζει την ιδιότητα του δημοσιογράφου με αυτήν του αγωνιζομένου (τερμάτισε τρίτος στα Racing στην πρώτη του συμμετοχή).
Αναδημοσιεύουμε το κείμενο, το οποίο έχει ως εξής:

"Πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας ΕΚΟ Racing
2ος γύρος αυτοκινητοδρόμιο Σερρών


Καιρός: Ιδανικός
Συμμετοχές: 52
Θεατές: Λίγοι

Νέοι στην κορυφή
Ευχάριστη αλλαγή στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς, με νέους νικητές σε κάθε κατηγορία αλλά και πλούσιο θέαμα. Η οργάνωση ήταν σχετικά καλή χωρίς να κάνει λάθη, όμως και πάλι ο αγώνας είχε διαφημιστεί ελάχιστα, με αποτέλεσμα ελάχιστοι να είναι οι θεατές.
Στα αγωνιστικά στην κατηγορία Open είχαμε 22 συμμετοχές, αριθμός αρκετά ικανοποιητικός για τα δεδομένα των εξόδων που απαιτούνται, ενώ για πρώτη φορά στα supersport οι συμμετοχές δεν ξεπέρασαν τις 12. Στη formula extreme είχαμε νέα πρόσωπα πέρα των νικητών, με το θέαμα να μην περιορίζεται μόνο για τη νίκη.

Open
Ο Στέφανος Ταμπάσκος είχε πετύχει τον καλύτερο χρόνο αλλά πολύ κοντά του ήταν ο Τασσόπουλος Δημήτρης, ο Άρης Γκόζνταρης και ο Γιάννης Μπούρος. Στην εκκίνηση ο Γκόζνταρης ξεκίνησε πολύ δυνατά, αλλά η πρώτη τετράδα είχε πολύ όμορφη μάχη, με τον Δημήτρη Τασσόπουλο να έχει μια πτώση ευτυχώς ανώδυνη και να βγαίνει εκτός μάχης. Στην κορυφή ωστόσο είχαν κάνει μια μικρή διαφορά οι Ταμπάκσος και Γκόζνταρης, αφήνοντας τον Μπoύρο λίγο πιο πίσω. Δύο γύρους πριν από το τέλος του αγώνα στα φρένα της Κ1 οι δύο πρωτοπόροι του αγώνα θα έχουν μια μικρή επαφή με αποτέλεσμα να βγουν εκτός πίστας και να πέσουν στο γρασίδι. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Γιάννη Μπούρο να περάσει στην κορυφή και να πάρει την πρώτη του νίκη. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Μανδρώνης και στην τρίτη ο Ανδρέας Τάτσης. Στην τέταρτη θέση ήταν ο Δημήτρης Παπίας και την εξάδα έκλεισαν οι Σωτήρης Ζαφειρόπουλος και ο Κίτσι Μάριος. Αξίζει να πούμε ότι οι χρόνοι στην κατηγορία ήταν αρκετά χαμηλοί, με τον ταχύτερο γύρο να κάνει ο Στέφανος Ταμπάσκος στο 1:25.783.

Racing
Οχτώ ήταν οι συμμετοχές στην κατηγορία, με τον Γιώργο Κίτσο να έχει κάνει τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές με εκπληκτικό χρόνο στο 1:22.836. Λίγο μετά την εκκίνηση και στην στροφή Συνιώρη, ο Στράτος Χρονόπουλος ενώ ήταν δεύτερος θα έχει μια πτώση, ενώ λίγο αργότερα μηχανικά προβλήματα θα αντιμετωπίσει ο Ανδρέας Λεφέβρ. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Γιώργο Κίτσο να πάρει άλλη μια νίκη στην κατηγορία, ενώ δεύτερος με μοτοσικλέτα 125 κυβικών ήταν ο Γιάννης Κόλλιας. Την τύχη του πρωτάρη στην κατηγορία είχε ο Χρήστος Πατεράκης, που εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες των αντιπάλων του και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο. Τέταρτος ήταν ο Σεφέρογλου Κώστας με 125, με πέμπτο των Ιάσωνα Αυλωνίτη, ενώ την εξάδα έκλεισε ο Στράτος Χρονόπουλος, που μετά την πτώση του συνέχισε ώστε να τερματίσει. Έβδομος ήταν ο Τσίγκος Στέλιος με 125 και την κατάταξη έκλεισε ο Ανδρέας Λεφέβρ με πρόβλημα στην μοτοσικλέτα του.

Supersport
Εντυπωσίασε τους πάντες ο Νίκος Περιστεράς με την pole position στο 1:22.100, αλλά εξίσου πολύ καλό χρόνο στο 1:22.745 έκανε ο νέος στην κατηγορία, Γρηγόρης Παναγιωτόπουλος. Στην εκκίνηση η μάχη με τον Περιστερά, αλλά και τον Παπαγεωργίου Alex, που συμπλήρωνε την πρώτη σειρά της εκκίνησης ήταν πολύ σκληρή. Ο Περιστεράς πέρασε αρκετές φορές στην κορυφή της κούρσας και έδειξε ότι θα μπορούσε να πάρει τη νίκη. Όμως στο προσπέρασμα που επιχείρησε στον Παπαγεωργίου στα φρένα της Κ1, έχασε την γραμμή του και έκανε μια έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει την επαφή του με την κορυφή. Ωστόσο από την τρίτη θέση ο Παναγιωτόπουλος ροκάνισε τη διαφορά από τον Παπαγεωργίου και με μια πολύ ώριμη οδήγηση πέρασε στην κορυφή. Κατάφερε μάλιστα πολύ γρήγορα να κάνει και μια διαφορά ασφαλείας και χωρίς να απειληθεί από κανέναν, πήρε την πρώτη νίκη του στην κατηγορία, αφήνοντας τις καλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Alex Παπαγεωργίου, ενώ την Τρίτη θέση του βάθρου πήρε ο Βαγγέλης Καρακατσάνης που έδωσε σκληρή μάχη με τον Νίκο Περιστερά που ανέκαμψε από την έξοδο που είχε. Στην Πέμπτη θέση τερμάτισε ο Σωτήρης Μπεγνής, που κατάφερε για πρώτη φορά να γυρίσει στο 1:22 με την εξάδα να κλείνει ο Μάκης Σιφναίος. Έβδομος ήταν ο Ραφαήλ Μειμάρης, όγδοος ο Γιάννης Τζωρτζόπουλος, ενώ την δεκάδα έκλεισαν οι Βασίλης Γιαννακόπουλος και Νίκος Γκούβας. Αξίζει να πούμε ότι οι χρόνοι στον αγώνα ήταν πάρα πολύ χαμηλοί, με τον τελευταίο αναβάτη να γυρίζει στο 1:24.500 και ταχύτερο γύρο αγώνα έκανε ο Νίκος Περιστεράς με 1.22.003.

Formula Xtreme
Με αρκετές συμμετοχές ήταν η μεγάλη κατηγορία, αλλά και αρκετά πλούσιο θέαμα. Ο Κώστας Κοντομάρος κατάφερε να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά με 1:21.115, αφήνοντας λίγο πίσω τον Κώστα Πολίτη με 1:21.937 και τον Βασίλη Ευθυμίου με 1:22.081. Στον αγώνα ο Κοντομάρος από την αρχή έφυγε πολύ δυνατά και κράτησε την πρωτοπορία του αγώνα, έχοντας όμως συνεχώς πίσω του τον Πολίτη στο μισό δευτερόλεπτο. Ο Βασίλης Ευθυμίου ήταν τρίτος, μέχρι που αναγκάστηκε να κάνει μια διέλευση από το pit lane καθώς δέχθηκε ποινή stop and go. Αυτό αυτόματα έφερε τον Φώτη Τσαλίκη στην τρίτη θέση και τον Μάριο Ταγκλή στην τέταρτη. Την Πέμπτη θέση τελικά πήρε ο Ευθυμίου, ενώ την εξάδα έκλεισε ο τραυματισμένος Γιώργος Μαρκεσίνης. Μάχη όμως είχαμε για τις πιο πίσω θέσεις ανάμεσα στον Λευτέρη Πίππο, τον Πασχάλη Ιντζέ και τον Θανάση Ευσταθίου, με επικρατέστερο τον Λευτέρη Πίππο και την ΚΤΜ RC8R που τερμάτισε έβδομος, αφήνοντας τους άλλους δύο στην όγδοη και ένατη θέση. Δέκατος τερμάτισε ο Αντώνης Λαγγίδης και την κατάταξη συμπλήρωσε ο Διονύσης Αχτύπης όπου έτρεξε και στην κατηγορία Open.

Χρήστος Πατεράκης

Προσοχή!!

Recent Post

Κατάλογος Θεμάτων