Latest News

Friday, May 6, 2011

Δεύτερος Γύρος: Συμμετοχές


Ο πίνακας συμμετοχών για τον δεύτερο γύρο του Ελληνικού πρωταθλήματος ΣΟΑΜ κοινοποιήθηκε και με την σειρά μας τον δημοσιοποιούμε. Μερικές πρώτες παρατηρήσεις:

α. Στην Τρίπολη είχαμε 66 συνολικά συμμετοχές, στις Σέρρες έχουμε 51. Σε πρώτη ανάλυση χάσαμε 5 συμμετοχές στα Supersport, 1 συμμετοχή στα Racing και 10 συμμετοχές στα Open. Κερδίσαμε 1 συμμετοχή στην Formula Xtreme. Σε δεύτερη ανάλυση παρατηρούμε ότι κάποιοι που έτρεξαν στην Τρίπολη δεν δήλωσαν συμμετοχή στις Σέρρες (το πιθανότερο για οικονομικούς λόγους -εξαιρούνται οι τραυματίες- εξ ού και το σοβαρότερο πλήγμα υπέστη η "ερασιτεχνική" Open), αλλά -και αυτό είναι το ευχάριστο- αποφάσισαν να τρέξουν αναβάτες που δεν συμμετείχαν στην Τρίπολη. Έχουμε την αίσθηση ότι στα Μέγαρα η εικόνα θα βελτιωθεί σημαντικά. Η αλήθεια είναι ότι οι Σέρρες κοστίζουν κάτι τις παραπάνω (αξίζει όμως τον κόπο, γιατί μιλάμε γιά την μοναδική πίστα αξιοπρεπών χαρακτηριστικών στην χώρα μας).

β. Η υπόθεση των Racing επιβάλλεται να επαναπροσδιορισθεί. Αυτή η μόνιμη εικόνα των πέντε 250ριών και των δύο 125ριών να προσπαθούν απεγνωσμένα να γεμίσουν την πίστα και τους θεατές με εντυπώσεις εικονικής πραγματικότητας συναγωνισμού εξελίσσεται σε μαχαιριά στην καρδιά αυτών που γνώρισαν τις μέρες δόξας τους. Αναρρωτιόμαστε, όλα αυτά τα Racing 250άρια που πέρασαν από τους Ελληνικούς αγώνες, πού βρίσκονται θαμμένα; Τα έχει "φυλακίσει" όλα ο Βασίλης Διαγγελάκης ή υπάρχουν ακόμη κάποια που ξεροσταλιάζουν σε αποθήκες, αναμένοντας επί ματαίω μερικές "12άρες" για να νιώσουν ζωντανά; Ακόμη και έτσι να είναι, υπάρχει η δυνατότητα -έστω- να τα νοικιάσουν οι ιδιοκτήτες τους σε εραστές του είδους -που σίγουρα υπάρχουν αρκετοί- και να δημιουργηθεί μία classic κατηγορία που θα δημιουργήσει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Πάντως, η επικρατούσα κατάσταση στην υπέροχη αυτή κατηγορία υποβαθμίζει την αξία της και δημιουργεί "τρύπα" στο Κυριακάτικο πρόγραμμα με πολλά χασμουρητά. Και αυτό αδικεί τους ανθρώπους των Racing, που -αν μη τι άλλο- είναι γνώστες και εραστές του είδους. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο...

γ. Γενικά σκεπτόμενοι, μας έχει δημιουργηθεί μία απορία: στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν εκατοντάδες (για να μην πούμε χιλιάδες και θεωρηθούμε υπερβολικοί) sport 600άρια και 1000άρια (εννοούμε ομολογκαρισμένα), στα διάφορα trackdays ανά την χώρα συμμετέχει κόσμος πολύς, oι θιασώτες των αγώνων (γενικώς) αυξάνονται και πληθύνονται, πως διάβολο καταλήγουμε σε 45 (μέσο όρο) συμμετοχές production racers; Εάν συνυπολογίσουμε ότι οι χιλιάδες ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων μοτοσικλετών δεν τις έχουν αγοράσει για να πηγαίνουν για ψώνια, εύλογα προκύπτει το ερώτημα: τι γίνεται ή τι δεν γίνεται σωστά; Στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;

δ. Υπάρχει ένα παλληκάρι, που ξεκίνησε πέρσι τους αγώνες από το πουθενά, με μοναδικό οδηγό το πάθος του και την αγάπη του για το μηχανοκίνητο σπορ. "Καβάλα πάει στην εκκλησιά, καβάλα προσκυνάει" που λέει και το Αρκαδικό κλέφτικο τραγούδι... Το 2010 μετρούσε ευρώ - ευρώ τις βενζίνες του, τα διόδιά του, το φαγητό του, τα ανταλλακτικά του, τα λάστιχά του... Χάραζε πορεία πρώτα στην ψυχή του (ακούγοντας την φωνή της) και μετά σ' αυτούς που διστάζουν, που αμφισβητούν, που βαριούνται, που φοβούνται, που έμαθαν να τα έχουν έτοιμα στο πιάτο. Ο Μενέλαος είναι ο Έλληνας που στο Motopress Racing αγαπάμε. Ούτε καν τον γνωρίζουμε. Διαβάσαμε την ιστορία του στο forum του moto.gr (όσοι δεν το ξέρετε να το επισκέπτεστε, τα παιδιά έχουν φοβερό χιούμορ και φυσικά λατρεύουν τους αγώνες) και παρακολουθώντας τους διαλόγους του με τα ιντερνετικά φιλαράκια του διαπιστώσαμε ότι τίποτα δεν έχει ακόμη χαθεί σ' αυτή την έρημη χώρα. Στηρίζουμε με τα μπούνια Μενέλαο Αντωνά και νιώθουμε περήφανοι για πάρτη του. Συμμετέχει στα Open με ένα Suzuki 600 και ξεκινά το 2011 στις Σέρρες.


Πίνακας Συμμετοχών

Προσοχή!!

Recent Post

Κατάλογος Θεμάτων